مدتی ست یبوست دارم ولی برای جلوگیری از تضعیف نظام فعلا اقدامی نمیکنم !

این روزها در جمهوری اسلامی مد شده است هرکسی که توسط عوامل نظام خوار و خفیف میشود واکنش درخور توجهی را ابراز نمی کند و علت سکوتش را نه ترس بلکه جلوگیری از تضعیف نظام عنوان میکند .
خب بنده هم تصمیم گرفتم به یک بهانه ای از این مد “ جلوگیری از تضعیف نظام “ پیروی کنم و چون نه مال و منال باد آورده ای دارم که در مورد منبعش بازخواست شوم و نه شغل دهن پر کن و قابل توجهی دارم و نه وابسته به حزب و سازمان و تشکلی هستم و نه خانواده رانت خواری دارم و نه پدر بزرگم خمینی بوده است و نه ریاست جمهور و وزیر و نماینده مجلس بوده ام و.... برای همین فعلا از یک مشکل کوچکی که به تازگی گریبان گیرم شده است استفاده میکنم .
این بنده حقیر مدتیست دچار یبوست شده ام و دوستان روشهای درمانی گوناگونی از جمله خوردن شربت خاکشیر و کاهو و روغن زیتون و سیب با پوست و قرص بیزاگودیل را پیشنهاد داده اند ولی من برای اینکه نظام تضعیف نشود فعلا اقدامی نمیکنم و با این یبوست میسازم شاید خودش خوب شد بلاخره حفظ نظام از اوجب واجبات است دیگر !
Balatarin Donbaleh Cloob Oyax Delicious Stumbleupon Friendfeed Twitter Facebook Addthis to other

0 نظرات:

نمودار نوسانات قیمت ( دلار ) هر اونس ( 31.1034 گرم ) طلای عیار 999.9 (عیار 24 ) در بازارهای جهانی

Copyright © Dynamic Economy