شغل جدید کامران نجف زاده , مدیر شرکت تولید آگهی های تبلیغاتی


اخیرا با دوستی که کارمند فنی صدا و سیما است درباره حمایتهای بی چون و چرای این سازمان از کودتاچیان صحبت میکردم و ایشان میگفت سازمان صدا و سیما پر شده از یک عده آدم خایه مال به تمام معنا که حاضرند برای افزایش حقوق و مزایا و سفرهای خارج کشور و .... هر کاری بکنند بحث رسید به کامران نجف زاده و من از ایشان پرسیدم یه 2 هفته ای هست خبری از نجف زاده نیست کجاست ؟ و ایشان گفت بعد از اینکه کامران نجف زاده و محمد حسین رنجبران با تهیه گزارشهایی در قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری برای احمدی نژاد سنگ تمام گذاشتن مدیریت سازمان ( ضرغامی ) تصمیم گرفت تااین دو نفر چند وقتی جلوی دوربین ها ظاهر نشوند و بیشتر در زمینه تولید و تهیه کنندگی برنامه های سیاسی فعال باشند تا انتقادات مردم نسبت به صداو سیما کمتر بشود همچنین این کارمند صدا و سیما عنوان کرد که کامران نجف زاده و محمد حسین رنجبران یک شرکت تولید تیزرهای تبلیغاتی روتاسیس کردند و اوقاتی را که توی سازمان نیستن ( بعد از ساعت کاری ) در شرکتشون میگذرانند و سازمان هم با دوشغله بودن این دو گزارش گر پاچه خوار هیچ مشکلی ندارد چون اینها با جذب آگهی و ساختن تیزرهای تبلیغاتی دارند به صدا و سیمای ورشکسته کمک میکنند ( البته از رانتهای میلیونی هم بهرمند میشوند که پاداش خدمات صادقانه شان است !!!! )
این دوست من که کارمند پیمانی صداو سیما است اخیرا تصمیم گرفته از این سازمان استعفا بدهد و منبعد نان بازویش را بخورد و از طریق عکاسی و فیلمبرداری از مجالس عروسی امرار معاش بکند .
به امید آن روزی که تمام نیروهای با وجدان و متخصص صدا و سیمای حکومت اسلامی از آن سازمان پر از نفاق خارج شوند و به آغوش مردم باز گردند و بصورت شرافتمندانه خرج خود و خانواده شان را در بیاورند .

Balatarin Donbaleh Cloob Oyax Delicious Stumbleupon Friendfeed Twitter Facebook Addthis to other

0 نظرات:

نمودار نوسانات قیمت ( دلار ) هر اونس ( 31.1034 گرم ) طلای عیار 999.9 (عیار 24 ) در بازارهای جهانی

Copyright © Dynamic Economy